Monday, August 22, 2016

Panas hati.

Kat opis hari ni rasa vengkek jek ngan Ayu. Dari pagi aku dok tunggu nak checking EPF. Sampai lah habis waktu lunch pun takde lagi atas meja aku. Awatlah slow benor buat keje. Aku dah tak sabar panggil Liz. Tanya mcm mana you all prepare EPF? .Tak sngka lak si Liz ni punya ngai dia pi tanya Ayu EPF ada pending takk?

Dah minah tu email aku.Ayat pertama dia

"Kau ada masalah ke??"

Perghh...berdarah hidung aku dengar. Sepanjang 10 tahun lebih kat team ni tak penah lagi jupe maker punya daring mcm ni. Bila aku tya nape nak marah dia kata dia tak marah cuma pelik. Vavi!!

Macam tu punya rude pertanyaan bleh cakap tak marah. Haih!

Aku malas nak layan dah. Lg bagus buat keje aku .

Aku pelik rajin betul dia email tya benda tak penting mcm ni. Jubo😠

No comments:

Post a Comment