Sunday, February 8, 2015

Selfie lah sangat!

Aku jarang nak selfie2 ni!. Kalau rasa muka cantik hari-hari kot aku selfie. Haha!

Selalu nak selfie pun dengan Adam lah sekali. Anak bujang aku tu dah pandai bergambo! Aku suka wefie ngan anak-anak kot dari selfie sesorang.

Masa ni on de way nak daftar Adam sekolah Tahun 1 untuk tahun depan. Nama sekolahnya Sekolah Kebangsaan Taman Puteri. Nak pergi sekolahnya tak tahu jalan jadi Abah nya singgah umah Kak Dayang nak tanya jalan. Kak Dayang sibuk agaknya jadi suh anak bongsu dia si Nisa tunjukkan jalan.

Abah nye bukan main peramah dengan Nisa ni. Jeles ke aku ni??Hohoho.

Sekolah baru Adam ni not bad. Better than SK Taman Connough. Sekolahnya jauh dari jalan an menurut kerani sekolah Tahun 1 cuma ada 2 kelas aje. Baguss. Aku memang tak suka sekolah yang sesak-sesak ni.

Nisa kata cuma sekolah ni takde padang aje. Niat nak tya kerani sekolah tapi lupalah pulok.!

Besar dah anak bujang aku yer. Tahun depan nak sekolah dahhh...

No comments:

Post a Comment