Monday, December 15, 2014

Kosong

 

Lama tak menaip sebab laptop ni dah jahanam. Monitor dia bergoyang-goyang. Sakit mata sungguh. Ini pun aku gagahkan juga sebab arini rasa bad luck sungguh. Uuuk uhuk.

Dapat tahu Syamsul bakal di promote sebagai Team Leader. Perasaan aku? Sangat frust tapi pada masa yang sama cuba tenangkan diri dan muhasabah diri.

Kalau ikut hati ni, aku rasa dah giveup dengan S**pe. Dulu dah sekali, aku di kecewakan sekarang kena lagi. Cumanya yang ni tak sakit sangat. Maybe aku betul yak layak seperti kata Hanif.

Berulang kali dia kata performance aku menurun sejak jadi SGOO. Habis performance Syam makin naik kah? Apa yang pernah Syam buat aku pun tagu buat? Sebab nama Syam sudah ramai manager acknowledge. Habis aku? Kalau mereka kenal Syam aku yakin mereka juga kenal aku.

Entahlah…aku rasa sudah letih. Aku rasa dah give up dengan Team ni. Selepas ni mungkin aku tak beri 120% pada tean lagi. Aku akan jadi seperti Abg Soleh dan Fara. Sentiasa di takuk lama. Tapi yang best mereka nampak happy!

Ya!! apa2pun just happy.Lantaklah aku tak dapat TL pun. Ingat senang ke jadi TL ni..tak dapat QIP setiap 4 bulan. Haha.

Aku boleh fokus pada benda lain. Kalau jadi TL silap-silap tak bole tido malam pikir pasal masalah team.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

%

No comments:

Post a Comment