Sunday, November 17, 2013

How i spend my weekend today

Salam

Abang tidur bolehlah dia melayan Upin Ipin dalam tab Samseng ni. Kalau tidak, berebut je dua beradik ni.

Hari Ahad ni macam biasalah aku dengan Ainna berdua je di rumah. Abah dengan Adam ada aktiviti kelakian kununnya. Pffff.

Dari pagi sampai lepas maghrib depa dua beranak keluar. Adam balik terus tidur. Entah apa dia buat sampai penat macam tu skali. Malas aku nak tanya. Sebenarnya cemburu depa bole kuar taknak bawak aku ngan Aiina. Finee!!!

Masak pun yang simple simple aje.Makan pun berdua kan??Ainna lak belum tentu nak makan.Minah tu pun ada mood dia jugak.

Disebabkan semalam kul 3 pagi lebih baru tidur,hari ni bantai tidur siang sampai ke Maghrib. Seb baik aku tengah uzur kalau tak memang terlepas Asar aku.

Macam tu aku spend weekend aku. Loser je rasa. Hak hak hak

No comments:

Post a Comment