Monday, July 22, 2013

Routine Bulan Ramadhan 2013.


Salam u olss.

Lama benor acik tak merepek dalam ni yer! Sebenarnya bukanlah bizi sangat cuma takde masa yang sesuai.Padanlah biznes online aku tahap suam2 kuku aje. Nak pegang laptop seminggu sekali pun rasa payah. Anak dara sorang tu asiklah nak melekat. Asal bangun je nangis,asal berdiri je nangis. Memang susah nak bergerak. Nak tunggu dia tido last2 aku yang tido. Haha

Bulan pose macam biasalah. Cuma rasanya tahun ni lebih rajin nak bangun sahur. Adalah jugak 2-3 malam terlajak sahur. Sempat minum air kosong jer.

Biasanya kul 5pg aku bangun. Nak masak memang taklah. Aku biasa makan roti cicah milo je. Abah dia pun sama. Makan je apa yang ada janji sahur.

Dah sahur tu baru kemas beg nurseri budak berdua ni. Gosok baju nak pi keje.Pung pang pung pang. Dlm kul 7pg kuar rumah hanto anak2 umah mama dayang derang.

Bulan pose bolelah balik awal. Abah selalunya sampai kul 5.30ptg. Kekadang sebelum amik budak2,kiteorg singgah Param kejap. Pilihan tak banyak tapi bolelah dari takde..

Dah beli makanan baru amim budak2. Dalam 6ptg tu dah ada kat rumah. Tugas aku jaga bebudak.Tugas abah adalah di dapur. Sedia aje apa yang ada. Hehehe.

Cukup time. Kita berbuka. Hehe.

Itulah je citer bulan ramadhan kami.Takde yang menarik punnnnnn...

Location : Address not available

No comments:

Post a Comment