Saturday, May 11, 2013

Pestime mengundi


Salam..

Pestime mengundi excited macam menang moto.

Pergi dengan angah naik motor buruk fizi gara2 nak elakkan tiada parking.

Salah masuk jalan. Orang ramai tengah berlawan kemoen moto tetiba mati enjin tengah jalan. Hati cuak jap. Dup dap dup dap

10 saat rasa mcm 10 jam!turun moto suh angah tolak tepi dulu. Tapi angah takmo:(. OMG!dah la moto setat pki kaki. Klu pki starter kan cenang.

4-5 kali duk henjut baru enjin hidup balik. Muka rasa panas sebab orang kiri kanan dok tengok. Pakse angah parking cepat2. Kang mati sekali lagi nayaaaa jek!seb baik takde reporter bak hang!klu tidak muka kami jadi watak politik ler...

Pi semak daftar amik resit yg ada tulis nom saluran. Seb baik aku nga an angah sama saluran. Bole beratur sesama.

Buat kat sekolah taman selasih. Sekolah lama aku. Tak jumpa pulak kengkawan lama. Klu jumpa pun dah lupa nama. Huhu.

Dah pangkah. Cabutler..Anak kat rumah menanti utk ditatang mcm minyak yg penuh.

Oh,lupa..dakwat yg dikatakan kekal mmg tak kekal lah. Seb baik aku bukan pembayar cukai yang tegar kalau tidak mahu rasa mcm menyesal bayar utk dakwat pen biasa yg dikatakan kekal. Puii!!!

Location : Jalan Bukit Hatamas, Bukit Hatamas, 43200 Cheras, Selangor,

No comments:

Post a Comment