Friday, May 3, 2013

I’m last minute person.

 

Oh yeahh..Haha! Gelak kan diri sendri.

Mesti kat sini ramai yang sukaaaa buat kerja last minute kan? kan? Jangan nak membongak! Im my self tooo…Send a kiss

Dulu masa sekolah, suka study last minute. Boleh jer nak study awal-awal tapi aku ada penyakit cepat lupa. Ko studylah 2-3 minggu awal sebelum tarikh exam and then last minute ko kena ulang balik sebab terlupa apa yang ko study. Wadehel kan?Ada skali tuh aku ada exam apa ntah, lupa dah subject apa. Memang tak study langsung. Masa beratur nak masuk dewan peperiksaan, tengok ramai kawan2 dok berpulun baca dan hafal. Ada sorang kawan ni bawak soklan bocor. Mana dia dapat ntah! Aku pun baca 2-3 kali sambil hafal.Alhamdullillah, berkat last minute aku dan daya ingatan yang masih ada dapatlah jawab paper tuh dengan rasa puah hati. Ko expect cemerlang dengan tak study memang taklah..Hahahahaha

Pastu, aku pasan kalau benda tuh dah hampir dateline or dah habis masa ke mesti idea aku datang berlambak-lambak. Tapi masalahnya masa dah takde pulak. Dilemma sangat tau!! Dah masa sudah suntuh, macam mana aku nak habiskan. Kalau sempat, dapatlah habiskan dengan jaya. Kalau takkkkkk….acaner???

No comments:

Post a Comment