Saturday, October 20, 2012

My life and kids- updated

Salam.

Sigh! Silent mood in a veryyyy long time.
Well, almost 3 months tak update belog. Im been very busy with my hectic life. :-(

Update pasal Adam Nuqman dulu. Hampir nak masuk 4 tahun. Cakap dah lancar macam orang dewasa tapi degil macam Abah dia. Kalau kita cakap jarang dia nak dengar. Cakap dia aje yang kita kena dengar.Alahai~. Tak banyak yang bole updated. Perk3mbangan budak 3 tahun tak banyak beza.

Next, update pasal Ainna Najihah. Hampir nak masuk 6 bulan sudah. Selalu terjelir lidah. Tok wan kata nak tumbuh gigi dah. Its really cute when she do that! Hehe. Aku baru nak ajar mamam pakai sudu. Susahnya nak suap Ainna. Badan dia pun belum tegap lagi so terpaksa letak atas walker. Suap pun kena paksa dowh!Aiina dah sunat kat klinik Seri Indah. Rm25 sahaja. Kena update harga nanti leh claimed. Haha. Sunat Ainna skali ngan cucuk 5 bulan. Berat dah 7 kilo. Patut arr lenguh giler pegang dia. Dahlah minah ni suka berdiri aje. Duduk takmo langsung. Asal aku hilang punye dia melalak. Bibik ngan mama dayang pun cerita yang sama. Huhu. Hai..memang peel dak pempuan mcm tuh ker erk..?

Ok.enough pasal the kids.

Aku? Ermm..mcm biasalah. Sibuk macam tak kena gaya aje. Pam susu pun dari 3 sessi dah kurang jadi 2 sessi aje. Seb baik jugak mama dayang dah bg Ainna makan bubur nasi cair jadi kuranglah sikit susu nak bagi setiap hari. Sekarang bagi susu 4 botol *4 oz. Kalau tak cukup topup dengan susu Enfalac. Beli tin kecil ajew.Price rm49.90 klu tk silap.

Abah?ada kisah kelakar pasal Abah.Nanti kita citer.hahaha

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Post a Comment