Friday, July 13, 2012

My name is Ainna

Hi...
Nama saya Ainna Najihah. Saya baru 2 bulan. Ibu saya tak sempat nak update belog dia sebab bizi.dan penat jaga saya. Ihiks!!
Jadi saya tolong ibu saya update belog sebab saya sayang ibu saya.
Sekarang ni saya kuat minum susu. Susu ibu saya best sangat sebab itu saya kuat minum. Ibu kata saya dah semakin berat dan kekadang ibu saya lenguh tangan sebab dukung saya. Hehe.
Ibu saya kena bekalkan 20oz susu setiap hari untuk saya. Pastu ibu selalu pastikan yang dia akan sampai sebelum kul 7 ptg untuk amik saya di rumah babysister. Dia kata kena amik saya on time sebab klu lmbt amik dia takut saya nak minum susu.Ibu sangat nice kan?:-)
Oklah..ainna dah mengantuk ni. Inipun terjaga kol 2 pagi pastu saya dah tak tido. Sian ibu saya tersenguk2 temankan saya yang takmo tido ni..
Jumpa lagi tengtawan. Bye.
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 comment: