Thursday, June 14, 2012

Puting

SALAM

Pagi ni gigih bangun awal. Konon nak buat stok EBM tapi tetiba rasa malas lah pulok!. ( Jgn amalkan selalu kang susu badan kurang menangis ko…). Mata pun rasa rabak aje menjaga Ainna dari kul 2 pagi sampai 6 pagi. Dah rutin waktu macam tuh memang dia berjaga. Dah keje nanti, matik lah weehhh… :((

Sejak bagi Ainna ber “puting” ni, senang sikit keje aku. Takdelah dia asyik gelisah bagai. Asal nampak gelisah aje aku sombat puting. Bagi dia relax kejap!! Tapi kena berjaga jugaklah sebab bila puting tuh tercabut melalak balik.

stock-vector-cute-doodle-baby-43103473

Ainna nih ada jugak peel tak konsisten. Macam aku jugak. Kekadang waktu malam senang pulak dia tido, kekadang sampai 4 jam tak tido. Kalau tido pun sekejap-sekejap aje. Stress mak!! :((

Adeh. mata rasa rabak arr. Idea nak tulih pun macam tersekat-sekat aje. Pi tidur dulu lah! Chow..

3 comments:

  1. yang seronoknya anak saya tiga2 tak pernah guna or hisap puting ni.. so xde pengalaman sal sumbat menyumbat puting ni hehehe

    ReplyDelete
  2. eii..bagusnya!! adam ( anak sulung) tuh pun berjaya tak hisap puting. Adiknya bg kelonggaran sikit lah bagi hisap puting..hehehe

    ReplyDelete
  3. ooo hisap puting... a'aa kdg2 budak2 akn senyap bila diberi puting kan..

    ReplyDelete