Saturday, May 19, 2012

Pantang lintang pukang

Tak habis lagi citer pasal pantang kannn…..Hiks! Actually nak bitaw yang pantang aku sekarang cam lintang pukang! Aku kan dah ada 2 anak yang nak diuruskan. Kalau tak sabar memang boleh jadi gila.

Waktu mandikan si Ainna pun ikut sedap aku aje. Kekadang pagi aku mandikan kekadang tuh matahari dah naik tinggi baru aku mandikan dia. Paling worst, kekadang sekali sehari aje aku mandikan. Macam yang aku cakap, memang ikut suka hati aku aje. :(

Rutin lintang pukang ini sebab aku selalu tak cukup tido waktu malam. Jadinya waktu siang bila ada kesempatan aku akan tido dulu. Bab mandikan anak-anak aku tolak tepi dulu. Bukan apa, aku ni kalau dah mengantuk memang tak leh tahan dah. Jenis aku lak, kalau tak cukup tido aku lagi senang kena sakit.

Bila rutin dah ke laut, jadual pumping aku pun berterabur juga. Sudahnya susu badan kejap ada kejap tade. Sedih tul bila waktu pumping dapat sikit aje. Kurang dari 2 oz.

Sekarang, aku kena buat jadual lak. Nanti share pasal jadual sebab belum draf lagi. :)

No comments:

Post a Comment