Friday, April 20, 2012

Checkp up @ 37 weeks

Check up di Hospital Selayang. Pukul 10.45 pg dah sampai pukul 3 lebih baru settled. Kematu vontot aku tunggu nombor giliran. L

Nasib baik dapat juga jumpa Doctor Anne Wright. Memula tak sure juga kalau-kalau dapat jumpa dengan dia. Alhamdullilah, Allah permudahkan niatku.

Masa scan Doctor Anne aku semuanya macam biasa. Placenta Previa Type 1. Baby EFW 3.25 kg. Berat aku 73kg. Berat nya..hahaha. Mampus aku nak diet balik nanti. Kepala baby pun dah kebawah. Aku ingatkan masih melintang sebab susah nak tidur mengiring.

Doctor bagi option sama ada aku nak normal or ceasar?. Lagipun date operate on 24 April dah kena postponed to 2 May. Aku tak larat dah nak bawak perut. Tapi kalau dah operate date dekat dengan due date which is on 5 may most probably aku try normal lah kot.

Dalam hati rasa takutttttt sangat nak bersalin normal nih. Huhu . I just wish I can giving birth before operate date. “ Hailah baby, cepatlah kuar sayang”.

Lots Of Love,

1 comment: