Thursday, April 5, 2012

Bebas akhirnya

At lastt...

Im freee...:D

Semalam suddenly Doc Anne Wright suruh aku scan baby. Mulanya konfius sebab patutnya aku scan nest week but maybe sebab last scan Dr Anne takde so dia nak tengok sendiri.

After ultrasound tuh, Doc Anne cakap aku nyer placenta dan naik so, dah jadi type 2. :D. Bila Doc Anne kata aku boleh balik im like super happy...

Doc Anne pun sangat baik hati. Juga Doc Jane. Insya Allah, kalau aku bersalin aku akan request Wad 5C. From 29/2 sampai 4/4 aku berkurung di hospital. Doc dan nurse juga kak nazirah( jiran sebelah katil. also PP) dah macam family aku. Sedih juga nak tinggalkan mereka tapi aku lebih rindukan rumah aku sendiri. Lama aku tak bergurau dengan anak sendiri kan.

Takpelah, Allah dah makbulkan doa aku. Alhamdullilah.






Lots Of Love,

No comments:

Post a Comment