Tuesday, March 13, 2012

Adam dan baju kartun!

Salam u olls,
Nak citer pasal putera beta lak nih. Dah lama simpan niat nak citer tapi bak eta kan rajin..
Ekceli, beta tak berapa suka pakaian yang terlalu sarat dengan gambar kartun. Sebolehnya-bolehnya memang nak elakkan. Nak dijadikan cerita, beta nak beli baju tidur untuk Adam memandangkan baju tido nya dah kecik-kecik.
Satu hari tuh, ada lak akak ni jual baju tidur murah harga RM15.00 sehelai. Gambar kartun kat baju aje. Oklah pada beta kan. taklah sarat sangat. Maka beta pun beli dua helai untuk Putera Adam ni haaa..Warna merah ngan kuning.
20120218_085134
Punyalah suka pakai baju tuh. Lepas basuh pakai lagi dan lagi. Hari-harilah dok bertukar dua baju tuh. Fed up ngan peel anak sendiri, beta pun tambah 2 lagi baju kartun versi pakai siang pulok..!! Hailah anak bujang. Dah pandai pilih baju sendri memang pening pale jugak kan?? Heee

No comments:

Post a Comment