Monday, January 30, 2012

S.A.N.G.A.P

Hi,

Hampir sebulan dah saya MC di rumah. Tadi, saya tido siang. Huhu. Mimpi hal opis. Rindu pula pada keleg di opis. :’(

Kandungan saya dah cecah 25 minggu. Terasa lambat pula masa berlalu. Mungkin sebab dan sangap sangat duduk di rumah. 3 minggu berlalu without doing nothing except makan, tido, tengok tv ataupun surfing. Rasa nak shopping tapi takder wheel chairlah pulak. Hmm..sengsara jugak rasanya MC lama sangat.

Makan pun tak betul sebab saya seorang di rumah dan tak mampu nak masak. Tak berani nak berdiri lama sangat ataupun kerap sangat bangun duduk kerana takut bleeding lagi.

Staining pun masih ada lagi. Tak tahu bila nak berhenti. *sigh*

Saya juga dah tak sabar nak masuk keje. huhu

Disebabkan boring yang melampau, saya ambik gambar perut sendiri dan edit macam di bawah. :)

Kununnya nak ambil gambar masa pregnancy dan edit mcm pro. Tapi, tak jadi pula. Hiks. Lagipun, agak malu-malu kucing meng exposekan gambar perut di blog kan? Seganlah makcik! Kalau edit macam ni taklah malu sangat kot. Jadilah, buat kenangan.

 

baby

No comments:

Post a Comment