Saturday, January 21, 2012

Langsir Warna Merah

Hi,

Cuti Chinese New Year dah pun bermula.  Biasanya Chinese New Year nih sinonim dengan warna merah kan?

Rumah saya ada langsir warna merah. Saya sangat suka dengan langsir merah tuh sebab bagi saya sangat cantik. I just love the material and the design! ;-p

Kebetulan sofa buruk kami juga warna sedondon jadi saya berangan nak deko rumah saya dengan tema MERAH.

DSC00616DSC00617DSC00618DSC00619

Rumah saya bersaiz kecil sahaja. Jadi, kalau nak deko memang memerlukan skill yang tinggi. Sekara ng cuma boleh berangan sahaja nak rumah seperti ini.

red2

Ataupun yang ini

red3

juga mungkin yang ini :p

Nak berangan-angan boleh asalkan bukan angan-angan Mat Jenin.  Dah MC lama nih , asyik nak berangan aje saya ini. Huhu.

No comments:

Post a Comment