Friday, December 2, 2011

Peel buruk semasa mengandung.

Hi u olss,

Today nak story pasal peel buruk semasa peknen pulak. Kalau orang lain tak tahu lah pulak. Akan tetapi, kalau saya memangggg banyakk. Hahaha.

Paling ketara is PEMALAS!!. Balik rumah tengok baju berlonggok pun malas nak lipat. Kekadang sampai seminggu terbiar dalam bakul. Semak memanglah semak tetapi malas lagi kuat aura nya. Hee..Pinggan pun malas nak basuh. Lepas makan tinggal aje atas meja. Nasib baik saya di anugerahkan dengan suami yang sangat menyabar dan tak banyak komplen. Setiap hari, suamilah yang basuh baju, masak makan malam, kemas dapur. Kekadang kan orang mengandung ni kan kurang selera makan. Even, suami dah masak pun saya tak boleh makan. Sian kat suami saya tapi dia tak penah komplen. Syukur pada Mu Ya Allah dengan anugerahMu ini.

Yang kedua is KUAT TIDUR. Asal balik rumah aje nak berdengkur. Kalau cuti, memang 2-3 kali aku tidu sehari. Tak buat apa-apa langsung. Sangat hebat kan. Bekfes pun suami tolong belikan sebelum pegi keje. Huhu. Terharu~


Yang Ketiga..errmm..dah takde kot! Saya tak banyak peel buruk sebenarnya. Haha. Tapi yang dia itulah paling banyak memberi kesan dalah hidup saya.


Lots Of Love,

No comments:

Post a Comment