Sunday, June 12, 2011

Program Diet Beramai2.

Sebelum ni diet selalu punah, harap-harap lepas join Program  Diet 50 Hari nih menjadi gaklah diet aku. Kalau tak, kena kutuklah ngan tok laki.

Kalau join program macam nih semangat sket. Ramai geng! Takdelah dok rasa cam  soang-soang melantok lauk tawar. Haha .Aku tetap stick ngan diet Atkins nih sebab memang dah biasa kira karbo dari kalori.

Baiklah, program kali ini adalah anjuran dari Akak Zel. Memula tuh cam belum sampai seru na join, last minute barulah seru nak join tuh datang. Seb baik sempat register , terus bank in duit kat Kak Zel on the same day. Itu yg subuh gajah baru prepare entry nih. Tunggu tok laki ngan hero tido dulu baru leh karang entry. Gambar pun amik guna self  timer. Belum citer kat laki aku pasal program ni. Nantilah aku citer kat dia.

image

Bawah nih gambar timbangan aku. Biasa berat aku around 69-70Kg aje. Ni lepas baru breakf ast. DSC01030 (2)

Haaaa…ini yang paling lemah nih. Gambo full body. Aku siap letak watermark takut ada Slimming Centre guna gambo aku tanpa izin. Wakakaka. Perasan aje.

DSC01043

Gambo dari depan nih tak nampak gemuk sangat kan. Mebi efek baju hitam kot. Kalau tengok gambar sisi baru TERANG LAGI BERSULUH punch bag aku. Huhu.

DSC01042

Kalau aku berjaya turunkan badan sehingga 50kg aku banjer arr koang roti canai soang satu. Ada bran? Heeee..Moh geng PD50H, kite reramai meriahkan program nih. Chaiiiyokkkkkkk!! Gambate!!

1 comment: