Monday, June 13, 2011

Day 1 :PD50H

DSC01045Taraaa..presenting gambar timbangan aku yang pertama. Hehe..malu!! Timbang pagi-pagi lepas bangun tido.

Okeh, malas nak citer panjang sbb mata dah ngantuk nih;

Bekfes : 500ML + telur separuh msak 2 bijik

Lunch : makan kat café opis. Lauk sayur + ikan goreng+ayam seketul. Lauk apa ntah!! Kena rm5.00. Ngan air masak bergelen-gelen. 2-3 kali pi masuk toilet.

DSC01046

Malam : Kena makan sebelum pukul 8 malam. Makan kacang panjang goreng + ikan keli bakat+500 ml air

Lepas makan buat sauna dalam 20 minit. Hari ni ada kantoi sikit makan kuih cek mek molek ngan kuih yg ada bijan tuh. Harap-harap tak larik berat sangat. Okeh, untuk yg berdiet atkins kalau rasa sakit pale tuh biasa yer. Sakit pale tuh disebabkan proses ketosis berlaku dalam badan. Biasanya 2-3 hari kemudian hilanglah sakit pale tuh.

Sekian untuk report hari ini. Nak ting tong dah. Nyte..

4 comments:

  1. Hi, saya pun pernah guna atkins lepas deliver bby tahun lepas. drp 96 turun ke 85kg, not bad jugalah. Gud luck to u!! =)

    ReplyDelete
  2. lea pun beratkins kembali ni.. mmg dah sebati dah..tu je diet yg boleh jalan..
    gudluck!!

    ReplyDelete
  3. mahalnyer lauk...
    papep0wn shuha da paham atkins..ngeee3

    ReplyDelete