Monday, May 30, 2011

Perutku Moncit

Hoih, takde kes lak  nak letak gambar perut aku kat sini pulak.  Tengok perut sendri sudah!! Sama aje pun …haha.

Dah lama stop diet perut aku rasa buncit semacam. Montot pun rasa leborrrr aje. Selalu pegi keje pakai korset jadi lemak-lemak degil tu tertutup. Rasa yakin jugaklah nak pakai baju yang nampak perut. Bila cuti, takdelah aku pakai korset. Skali tengok perut dah macam orang peknen 3 bulan dah. Ngeri siot. Hari-hari aku belek perut sendiri. Alangkah bagusnya kalau memang tengah peknen. Haha.

P/S : keciwa dengan perut sendri boleh?

No comments:

Post a Comment