Thursday, May 26, 2011

.Goblok Leave

Adam tengah syok nonton citer peberet dia, Upin Ipin. Boleh aku layan blog aku jap. Heee…

Dah 4 hari aku jadi haus-wife . Aku cuti 2 minggu .Lama kan? kan? kan. Patutnya aku bercuti ke Bandung 3 beranak tapi aku kansel pasal budget ke sana tak cukup. Aku perabih beli TV LCD  HD 32’. Setengah tahun dok berangan nak beli TV LCD akhirnya tercapai jugak. Kah kah kah.

Takdelah., acah aje. Aku kansel sebab penat semer nak aku set-upkan. Dah lah tak tahu hape-hape. Ramai pulak yang memesan. Budget pun dah kurang 4-5 ratus sebab dah terpakai.

Cuti-cuti nih nak buat hape erk? Besday Adam pun takder plan lagi ni. Tunggu Makngah & Tokwan dia nak buat ape nanti. Hmmm…

Tadi, Kak Ee kol. Kak Ee yang cover keje aku sepanjang aku takde. Dia bitaw yang dia EL sbb anak dia kena admit sebab kahak banyak. Peninglah Abg Sopie nampaknya. Nak buat camne kan? Anak sakit nih bukan diminta-minta.DSC00846P/S : Tahu tak kat mana aku keje nih. Cer teka? cer teka?

Yang Benar,

Suelynnda

No comments:

Post a Comment