Sunday, April 10, 2011

Ish, mana maunyer

Ermm..macam mana nak kurus kalau diet asyik ke laut je meks!! Ish..mana maunye~

Lagilah sejak –sejak dan masuk Club 3 series nih. Isu-isu gemuk, tembam, chubby dan besau macam ini boleh mendatangkan amarah pada aku.

Ok, jom cerita pasal diet aku. ( 2-3 hari lepas)

Hari pertama, biasalah kan. Awok tengah semangat membara halilintar nak berdiet nih. Bekfes, lunch ngan dinner kire passed.

Hari kedua, dah mula kantoi sikit. Masa makan tuh pikir jugak 2-3 kali. Tetapi syaiton nir rajim nih tak benti nak hasut pompuan suci cam aku nih. HAHA. Makan pun kononnya dengan niat pastu diet balik.

humppph, takde maknanya mek! ke seberan g laut diet aku. Dari nasi secuit dah ke nasi satu pinggan, air manis sebaldi, jajan berkilo-kilo aku makan. Memang lupa daratan errkk..

Hadoih, nampak nya aku kena tukar ke plan B. Plan B ialah……..

……aku pose lah besokk….

nak kurus, cantik, sweet,cun macam maya karin taaaak??

P/S : kamu dah pose ganti ke belum?? Peace! 8)

No comments:

Post a Comment