Sunday, January 2, 2011

Aura Si Mata Sepet.

Mengikut maksud yang di petik dari Kamus Pelajar. Sepet bermaksud

kecil dan tertutup sedikit kelopak matanya (spt mata orang Cina).

Korang rasa lelaki/pompuan yang mata sepet ni cun tak? Mesti ada yang minat lelaki/pompuan yang chinese look kan? Baek ngaku cepat! Haha.

image

Cuba tengok Rain nih, handsome ke? Mata dia sepet aje. Anak mata pun tak nampak haa!! Kalau pakai cermin mata tuh lagi tak nampak mata hitam. Ishh..aku tak minatlah! Rain nih femes sebagai pelakon dan penyanyi Hong Kong. Pandai menari wooo…

image

Cuba tengok yang ini pula. Encem sangat ke? Mata sepet jugak. Aku tak minat ahh..Ada ke yang minat si Ariel Peter Pan ni? Mata nak terkatup je. Haihh.. Jangan-jangan dia tutup mata pun kita tak sedar. Ish ish..si Ariel nih pun femes gak. Femes ngan lagu dan kontraversi .Hahaha

image

Ini lagi satu!. Si Tony Jaa ni. Sepet aje mata . Comel ke wehh? Ishh..tak berkenan aku nengoknya. Aku nih kalau tengok muka orang suka tengok tang matanya .Dari mata lah kita boleh tahu orang tu berbohong ataupun tidak kan? Dah rupe cina betol dah. Kacukan cina kot Tony Jaa ni erk..Hehe. Yang nih pun femes gak. Pelakon Thailand!

Eh, bangsa melayu pun ada mata sepet tau. Aku hampir-hampir ingat kan dia nih orang korea/cina .Rupanya orang Kelantan youu!! Ini lagiii femes. Sapa tak kenal dia nih tumbuklah diri sendri yaa..

image

Khairul Fahmi Che Mat. Im proud of you and pasukan Malaysia. Sebab derang lah kita dapat cuti free kan?kan?kan? MUAHAHAHA..

Pendek kata semer yang mata sepet ni femes-femes errkk. Seb baik aku tak minat sangat. Aku minat yang nih sorang aje. Mata sepet juga cuma belum femes lagi lahhh. Aku rasa 20 tahun lagi femes kot budak nih. Sekarang pun dah menyerlah sikit ke”femes’an beliau tuh. Nak kenal tak ?Jap..jap aku google gambar beliau.

searching…….100%

 

 

70%

.

.

.

.

.

50%

.

.

.

.

.

.

30%

.

.

.

.

.

still downloading…

.

.

.

.

.

.

 

10%

.

.

.

.

.

9%

8%

7%

3%

2%

1%

.

.

 

Taraaa…

ADAM NUQMAN

DSC00259

Rasa-rasa mamat mata sepet nih femes tak bila beliau besar nanti?. Kot-kotlah dapat jadi pelakon, penyanyi kumpulan band terkenal, pelakon aksi, ataupun pemain bola sepak? Harap-harap femes sebab dapat membantu bangsa melayu kita dari jauh tersesat. Insya Allah. Dengan Izin ALLAH.

2 comments:

  1. waa..jgnla ckp xminat mata sepet..sian mata saya..wlpun org slalu usik mata sy sepet...tp ramai jgk ckp mata sy cantik!!hehe<--riak sudah..bahana selalu mendapat pujian..lalalalal

    ReplyDelete
  2. comel nya anak ko lynda...sepet la hensem....sukaaaaaaa....

    ReplyDelete