Tuesday, December 28, 2010

::Saya perlukan ini sekarang!

DELLPINK

Netbook pink!! sangat cumil! sangat cute! mabeles! superb! Arghh..tak tido malam dibuatnya. Ya, aku tahu netbook pink ini mungkin dah lama wujud. Aku aje yang tak wujud-wujud. im totally lost my mind now.

Kenapa aku nak netbook pink ini.

  1. Price yang pada aku berbaloi.
  2. Kaler yang menjadi pojaan hatiku.
  3. Memang dah lama simpan niat nak beli netbook.
  4. Laptop sekarang dah banyak problem.
  5. Netbook senang aku nak bawa memana sebab ringan aje.
  6. I like pink so much!! wahahahaha

p/s : Keadaan Puan Lynnda dikuathiri kurang stabil sehingga beliau dapat memeluk netbook pink ini.Harap maklum!

1 comment:

  1. Salam..apa khabar..? selalu-selalulah lawati laman blog saya kerana di blog saya sentiasa ada berita/info terkini untuk saya kongsikan bersama rakan-rakan semua.Serta tinggalkan komen anda..

    ReplyDelete