Sunday, September 19, 2010

.Ini adik aku.

Okeh, update laju-laju.

Adik aku yang selalu angin satu badan,Yang sekali menjerit suara macam ribut petir.
Adik aku yang manja dengan parents tetapi lebih manjakan akak sendwik.
Adik aku yang selalu back up aku setiap kali aku buat salah.
Adik aku yang paling memahami kehendak hati dan keinginan aku.
Adik aku yang sekepala gila-gila dengan aku.
Adik aku yang tak kisah pasal duit langsung ngan abang dan kakaknya.

Adik aku yang aku hendak lihat hidupnya bahgia bersama orang tersayang.
Adik aku yang aku hendak dia berjaya dengan apa sahaja yang dilakukan.
Adik aku yang aku hendak lihat sentiasa yakin dengan diri yang gemuk.

Termacam puisi pulak kan?? Belasah saje janji ada ritma.
Adik aku tak pandai bab-bab internet nih jadi tak mungin baca blog aku nih. Nantilah ada masa ,aku tunjukkan dia.Mungkin bila kitaorg dah tua nanti.

Selamat Hari Jadi yang ke 27 tahun, Angah. Walaupun Along tak penah bagi hadiah tapi Along selalu sayangkan Angah. Itu yang penting kan? Huuu..tetiba emosi lak!!



Lots Of Love,

1 comment:

  1. ops, discription abt adik tue mcm kne tang batang idung aku jer.. auwww.. knp akak aku tak mcm kamu...?

    ReplyDelete