Wednesday, August 4, 2010

Vitamin M

Salam pagi salam ceria!!

Ada pepatah mengatakan mulakan hari anda dengan senyuman supaya berakhir juga dengan senyuman.
Betul ke nih? Aku pun main bedal aje.Masalahnya tak larat nak senyum dah.Mata berat cam kena gam gara-gara Adam tido lambat semalam! Kol 1 pagi kau!! Hilang akal aku jap!

Pagi ni, pukul 8 pg dah masuk opis padahal working hour start pukul 9 a.m .Rajin sungguh Puan Lynnda ini kan? *sedang memotivasikan diri.

Sebelum mula kerja wajib bukak blog dulu and then blogwalking kengkawan. Tak tinggalkan komen pun .Suka baca aje.Notti Netti kata jangan jadi silent reader sebab blog dia bukan library.Betul jugak errk!! Dulu kalau aku masuk library tak juga aku diam skang tetiba jadi pendiam. Haha.! Oklah, lepas nih kena rajin tinggalkan jejak kat blog kengkawan.Bestt!!

Jam pc dah 8.21am. Aku malas nak buat keja nih. Sikap malas makin menjadi-jadi.Kalaulah ada di farmasi ada jual ubat/vitamin/supplement untuk penyakit malas aku nih. Tolonggggg!!


Lots Of Love,

No comments:

Post a Comment