Monday, July 12, 2010

Petanda kah?

Salam u olss,

Aku tengah kopak sekarang nih? Ada sesape nak bagi pinjam duit tak ? Jangan risau aku bayar siap dengan bunga skalik.Bunga apa? Bunga tahi ayam boleh? huhu. Berdosa tau main bunga. Kalau nak main bunga tayar dipersilakan.

Ehem, gua dah mengarut panjang nih.

Ekceli bulan nih giler punya banyak gua ter belanja soping!! Bulan ini jugaklah lah dengan road tax mati, minyak wangi habis, baju Adam rosak kena ganti , mama mintak hutang, bla.bla, bla..sedar tk sedar duit pun dah habis...

Mungkin ianya satu petanda?

Petanda ape?

Mungkin aku kena mula berdiet semula.Lama dah tinggal diet nih. Laki aku pun dah tegur semalam. Yelah, yelah, nak mula balik lah nih. Huhu. Bak kata kak Myoliza, CHAIYOK !CHAIYOK!

P/S : Petanda nombor dua.Pose ganti bila lak nak bayar?? kuang..kuang..kuang

Lots Of Love,

1 comment:

  1. Thanks ye linkkan akak...akak dah buat yg sama :-)

    ReplyDelete