Thursday, May 27, 2010

Adam turns 1 year old

Salam u olss, Selamat tengah hari semer!!

Err, entry arini terlambat lagi. Huhu.

Tidokan Adam dulu baru syok menaip kan? *wah~alasan kan?
Tidak, semua itu adalah fakta dan bukan auto ye puan-puan.

So, hari ini sebenarnya adalah Hari Kelahiran anak bujangku yang pertama. Dah setahun si Adam Nuqman rupanya. Dah setahun rupanya aku jadi seorang ibu. Ingat lagi masa aku  tengah mengandungkan Adam, aku selalu tanya diri sendri boleh ke aku nih jadi ibu.Diri sendri pun tak betul ini kan pula nak mendidik dan mengasuh anugerah Allah.Subhanallah~ But, hei whats husband are for rite? Nasib baik ada husband yang boleh diharap jaga baby.Kalau setakat tukarkan lampin anak pun jadilah kan? :) Jadi, takdelah penat sangat tugas sebagai ibu.

Setiap ibu mesti nak yang terbaik untuk anak-anak. Aku juga begitu.Aku harap Adam membesar dengan sihat dan bijak serta yang paling penting cukup ilmu dunia dan akhirat. Tetapi, jika nak mendidik anak ibu bapa terlebih dulu kena cukup ilmu nya barulah anak "menjadi". Insya Allah, im tring the best for my sons.Chaiyokk.

 Adam berumur satu hari
Adam dah setahun



Lots Of Love,

No comments:

Post a Comment