Tuesday, April 27, 2010

Peralihan

Salam u olss,
Gulp, lama benar tak update ye! .Huhu. Nasib baik blog ini masih belum ada follower kalau tidak mesti ramai yang marah kerna membiarkan blog sepi tanpa apa-apa update.

So, here go again!

First thing firsts, pasal Adam Nuqman. Birthday Ticker menunjukkan Adam dah pun mencecah 11 bulan.Adam sekarang ini pula sedang belajar berjalan!.Hari-hari aku pimpin tangan dia supaya Adam cepat berjalan.Memula Adam masih takut dan berpaut dengan kedua belah tangan tapi sekarang cuma sebelah tangan sahaja memegang tangan aku. Kuat nampaknya dia!

Mulut Adam juga dah macam bertih jagung!. Walhal sebutir pun aku tak paham.Adalah kadang-kadang dengar Adam sebut "bah, bah". Abah dia seronok ingat anak pandai sebut nama dia!.

Aku juga dah mula bagi Adam makan nasi tapi dalam kadar yang sangat sedikit. Memula cuma nak lihat wether dia boleh accept tapi Adam nih main bedal jugak cam abah dia. Heee..

Owh, Adam ada bantal bucuk ye kengkawan!! heee..ada penah skali rakan seopis menegur Adam. Kononnya nampak macho tapi ada bantal busuk .Bentuk Love pulak tuh.Lain entry aku citer pasal asal usul bantal bucuk Adam.:)

                                                           ***   *********************   ****

Petang tadi my hubby bercerita tentang tempat kerja dia. Rupa-rupanya bengkelnya sudah dijual kepada orang lain. Jadi, secara automatik bos dah bertukarlah.Dengar citer yang bakal ambil alih adalah Chinese.Hubby risau kemungkinan dia akan ditukar ke bahagian lain ataupun gaji diturunkan.citer punya citer, terkeluar lah dari mulut hubby pasal nak berhijrah ke Kemamam, Tganu. Aku dah seronok! Kalau ada peluang dan tawaran lebih baik, apa salahnya kita mencuba bukan?. Aku pun dah tak larat nak bekerja lagi. Nak duduk rumah , jaga Adam, buat bisnes online dan bagi Adam adik pompuan. Hee..

Owh, aku berdoa semoga rezeki kami murah dah dipermudahkan oleh ALLAH swt. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment