Sunday, December 27, 2009

Hallu Ebelibodyyyiii..

Halu..Yuuhuu! Jahanam! ade ke yang baca blog aku nih. Ceh Perasan!! Lama tak update maka aku update terus secara PUKAL. muahaha!! ( gelak kan diri sendri jerk..)


Ah,nak mula dari mana? Hantam sajalah~


Pasal Adam Nuqman dulu~
Hee...Adam dah tumbuh gigi sebatang!Sangat comey bila dia senyum .Nampak giginya yang sebatang itu.Comelll!! Adam dah mula angkat tangan dan kaki tapi lum boleh merangkak. Dia cuma pandai tegakkan tangan dan kaki sahaja. CHAIYOKK SAYANG IBU!! Adam juga dah mula kenal orang sebab masa kami balik ke Sekinchan tetiba dia melalak bila neneknya nak dukung.Itulah abah jarang balik kenapa???.Hee~


Henpon Sony W901i aku nyaris-nyaris mintak duit sebab Adam suka makan henpon! Kalau diberi toys lain takmo pula dia geget sampai telan air liur. HAHA!!


Khamis lepas, aku dah hubby amik cuti. Kami plan nak pasang STREAMYX di rumah memandangkan MAXIS gile babas ke "hampeh" nya.Tapi apakan daya, Bukit Hatamas masih tiada dalam coverage mereka. Ermmm..terpaksa menten je ngan apa yang adalah kot!! HUHU!


Aku dah register Fir ngan Score A Programme. Rupanya untuk SPM banyak juga subjek yang masih tiada contohnya Bahasa Melayu. Jadi, terpaksalah atau aku yang paksa Fir laksanakan sampai habis segala latihan hanya untuk subjek English, Maths, Sains dan Sejarah. Monitor dia dalam masa 6 bulan then tengok ada perubahan ataupun tidak?


Hari Sabtu, aku, angah,adik fir ngan Alif BERPOYA ke Times Square.Kunun nak tengok AVATAR tetapiiii giler sold out!! Then, main bowling jer lah.Alif banjer sebab baru dapat gajii. Tak sangka walaupun dah lama tak main bowling balingan aku masih MANTOPPPSSS.Ahaks!! Gua juara taw!! BENGANG jer Alif!! Itulah, eksyen sangatttt~~HAHA!!


Ok, aku dah tak tau nak stori apalagi, jadi kite BERENTI SEBENTAR BERSAMA  KIT-KAT.HEEE!!


No comments:

Post a Comment