Tuesday, October 27, 2009

CONTEST :: Baby In Walker

hehe!! giler lah..saya join 2 contest dlm masa sehari.Nampak sgt takder keje laen nak buat!! HAHA!! kali ni nak cuba nasib saya join contest anjuran ometomeiorked lak..
Pes, kasi taruk gambar Adam dulu..baru amik pagi tadi nih!! masih panasss..hehe!!

Nama: Adam Nuqman Bin Abdullah
Umur : 5 bulan
Kebaikan Walker Adam :
Ekceli Adam baru jer belajo naek walker nih. So far, yang elok nye bila Adam nih tengah membuas giler, saya letak aje dia dalam walker tuh.Jadi tak payahlah asyik nak dukung dia aje kan? .Macam tadi, sambil memasak saya letak dia dalam walker dekat dengan dapur.Jadi bila dia nampak saya dia dah tak nangis dah arr.Kekadang budak kecik nih takleh nak tinggal sorang2 nanti dia rasa lonely. Jadi biar dia nampak kita baru dia tak nangis. Elok jer dia main dengan mainan walker tuh..HEE!!
Keburukan Walker Adam :
Keburukan walker ni setakat hari nih, walker adam nih gedabak sket. Masa letak Adam tuh, macam rendah lah pulakk. Dah besar sket baru okey kott!! .Lagi satu, mainan walker dia nih keras-keras. Sakit pale Adam bila terhantuk!! Err, ada ke mainan walker yg dibuat dari span errk..huhu!!

No comments:

Post a Comment