Sunday, October 11, 2009

Adam 4 bULAN 2 MINGGU

Adam ketika ini dah berumur 4 bulan 2 minggu.Baru je pandai meniarap ,menyembur dan mengamok.

kalau citer bab mengamok ni memanglah tersangat penat. Kekadang tuh angin takder ribut pun takder tetiba je meraoung cam malam tadi!! dah lah nak pujuk sket punye seksa!! aku bagi Abah dia je pujukk.Heee..aku tak reti sangat pujuk budak nihh!!

kalau bab menyembur satu hal lagi..Org tua-tua kata bila baby mneyembur ,rambut ibu akan gugur!! Huuu~~ patutlah umah aku bersepah ngan rambut aku aje!! Aku dah terniat nak gie Yun Nam dahh!! Tensen ngan keguguran rambut i nih!! Tak lama lagi aku kena pki rambut palsu cam Erra Faziralahh..heee


2 comments: