Friday, September 11, 2009

Capt Adam Nuqman

Occay!! enuf with Blog Walking!! kang tak ter update blog gue~huuu .

seblum ngandungkan si Adam, aku berangan nak Adam jadi Ustaz gara2 terpengaruh dengan watak Ustaz Amirul dlm citer Puaka Niyang Rapik. dan hari tuh msa tengok citer AIR FORCE ONE,berangan pulak nak naik jet pejuang tapi dah tahu mmg takder harapan jadi kunun2 nye biarlah anak kita yg dapat, iye dakk!! heee


aku: mcm best je kang bang naik jet pejuang tuh..* sambil mulut ternganga nonton TV.

laki aku: abang dulu minat nak jadi pomen kapal trbang! tapi sekolah dia mahal.masa tu abg takder duit dan bla bla bla* masa nih laki aku dah mula bukak citer sejarah dia.aku dengar tak dengar sebab tgh syok layan TV.

aku: takpelah, kalau abg takdapat jadi pomen kapal terbang, kita ajar Adam supaya dia boleh jadi pomen kapa terbang.heee!
Ibu, Ibu..Adam nak jadi pomen cam abah!!


No comments:

Post a Comment