Sunday, August 9, 2009

Spider Web??

Blog aku dah bersawang.Kesiannye.Ini lah yang dikatakan HANGAT2 TAHI AYAM.Heeee..

Kisah pasal Adam.

Adam dah tak dihantar ke Bandar Tun Razak lagi. Skang nih Mek Klate yg jaga Adam.Senanglah sket sebab dekat dari rumah.Pagi2 pun kami dah tak terkocoh hantar Adam. Adam pun dah pegi suntik untuk 2 bulan.Alhamdullillah, dia tak demam.Anak ibu nie memang powerr..Heee

Owhh!! Adam dah tak mau susu ibu lagii.huhu.Mungkin dia tak puas minum.Maklumlah Adam nih kuat minum sebab dia nak cepat besar!! Kekadang aku cuba jugak bagi susu ibu tapi bila di suakan aje dia macam nak termuntah pulak!! Sudahnya , aku pam aje susu dan bagi dia minum dengam botol.Settle!!

Kisah pasal Ibu Adam @ akuler tuhh..

keje di opis macam biasa.kekadang tensen kekadang santaii..yang penting skali cara kita handle tekanan.

Si Saad melayan tekanan nya dengan menumbuk dinding partition akibat tersentap dengan Farah yang menegurnya kerap bermain SMS. Hishh..bebudak skang nih cepat benar tersentap yer!!

Hah? citer pasal abah Adam ke?? Owhh..abah Adam nih masih sama aje.Bila lah nak hilaang peel merokok ntah!! Marilah kita sama-sama berdoa semoga abah adam nih benti merokok yee!!

No comments:

Post a Comment