Tuesday, August 11, 2009

Adam kena demam..?

Shian anak ibu yang encem nie.kena demammmm..

masa kat Gombak ahad lepas mmg adam dah mula demam tapi petang tuh lepas dah bagi ubat ngan tepek FEVERKOOL atas pale dia dah baikk dah..skali masa amik dia dari umah pengasuh a.k.a Kak Syima suhu badan dia naik lagii..huhu!!

disebabkan hati aku tak keruan, maka aku memaksa abah amik halpday! kiteorg terus bwk adam terjah klinik nak check dia!

kiteorg pegi KLINIK KANAK2 EW kat Taman Pertama, Cheras. Doc kata Adam demam sket aje.Tapi dapatlah 3 jenis ubat.ubat batuk, ubat biul sket kat montot dia, dan ubat demam!!

aku sukalah klinik nie!! nilah pestime pi klinik yg dok tuh sendri bg ubat kat pesakit.Kirenya doc tuh sendri yg jaga kaunter ubat!! bagus kan. Masa aku memula masuk kat klinik tuh pun semernye chinese. tengah abah dia nak mendaftarkan adam tetiba adam mengamuk.Panik gak aku tapi kita bertindak tenang.Giliran adam lambat lagi nihh..WA RISAU GAK ARR..

skali ader cina lelaki tuh bagi giliran dia kat Adam!!.TERSENTUH WA SEHHH..ni gaklah pertama kali jumpa chinese yang BAIK GILERR!! Mebi dia ingat Adam sakit teruk kottt..Apapun semoga TUHAN membalas jasa dia dan semoga Adam Nuqman lekas sembuh..Aminn



Cuba tengok kat termometer chap ayam tuh? 38C kan?Haaa..doc kata jangan percaya dengan benda murah macam tuhhh..

Adam demam tapi TETAPPP cumil dan ceria!!SHAYANGGGGG DIE TAU!!!

No comments:

Post a Comment