Friday, July 10, 2009

13 going 30?



Malam semalam aku nonton movie ni di Astro.! Aku dah menonton banyak kali juga tapi movie seperti ini banyak sumber INSPIRASI pada aku.

Tanya pada diri. Sebelum usia mencecah 30 tahun apakah perkara yang belum kita lakukan? Pada masa ini terlalu banyak perkara yang aku nak lakukan.

Aku nih minat menulis. Berangan satu hari nanti aku dapat menulis NOVEL aku sendri .Masa sekolah dulu aku selalu tulis cerpen pastu aku bagi rakan sekelas baca dan komen.Masa dulu aku suka buat SAD ENDING pada cerita aku.Ramai kekawan tak suka. Tapi aku suka sebab kebanyakkan novel yang aku baca kini banyak happy ending jadi tak salah kalau skali skala kita tukar mood!! Mungkin PUBLISHER takkan terbitkan novel aku kalau masih kekalkan konsep yang sama kan? Sayang koleksi cerpen aku masa sekolah dulu dah hilang ntah kemana~.Skang pun sebab dah lama sangat tak menulis aku rasa makin hilang skill..:(. TAPI, impian itu masih ada.Buat masa ni tulih bloglah dulu,nak asah semula skill menulis yang dah karat nih.

Aku juga minat pada bidang perniagaan.Kalau dulu aku amik kos PERNIAGAAN mesti aku dah jadi KAYA skang kan? Ihikss~~.i comes from business famili. My mum doing business,my grandmom also doing business dan 2-3 org mak sedara aku juga berniaga.Jadi mungkin dah darah aku dari darah org berniaga.Skang pun tengah belajar jd ushawan internet!! Harap ada hasillah.Kalau ader rezeki adelah kan?

JADI, itulah impian aku yg masih belum tercapai! Bila nak tercapainye? HEHE.

13 going 30 anyone? hehe~

No comments:

Post a Comment