Wednesday, July 1, 2009

Home Based Online Bisnes.

aku baru join satu bisnes online yg baru. Ekceli, mmg ader niat nak buat bisnes online tapi aku takder produk. so, satu hari masa jalan-jalan kat dlm dunia internet yg serba luas ni aku terjumpa dengan ONE BIG OPPORTUNITY!!

ringkasnye, bisnes nih ala MLM tapi dilakukan scr online. Bisnes yg aku join nih ader juga jual produk tapi kita takper jual produk kalau takmo. JADI, aku hanya MEMPROMOSIKAN aje website ini dimana aku akan dapat satu link @ website free untuk di pomot. Tugas kita cuma dapatkan org untuk masuk website @link tersebut.

yang menarik pasal bisnes MLM nih ialah : -
  1. tak perlu kuar jumpa dan yakinkan org. hya thru internet aje kita dh boleh pomot!
  2. payment dibyr dlm USD!! kalau convert RM? dah berapa
  3. kita diberi FREE OWN WEBSITE and ADVERTISE LINK - bleh dijadikan sbg opis maya kite lahhh.
  4. sistem dia sgt menarik!! UPLINE atas kita akan crkan org and letak dlm LIST kite.


No comments:

Post a Comment